Korzystanie z serwisu WWW.PERFECT-WALL.PL oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Regulamin Sklepu Internetowego

§ 1. Informacje ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego www.perfect-wall.pl (zwanego dalej: Sklepem), składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta kosztów sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Sklep Internetowy, działający pod adresem www.perfect-wall.pl, prowadzony jest przez PerfectWall K.Jarosz, J.Miętkiewicz, A.Jarosz, A.Miętkiewicz spółka cywilna, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 29, 52-437, REGON 385538860, NIP 8943151432.
3. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a Sklepem.
4. W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań kontakt ze Sklepem następuje drogą elektroniczną na adres: kontakt@perfect-wall.pl.
5. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.

§ 2. Rejestracja

1. W celu rejestracji w Sklepie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin Sklepu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.
2. Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne.
3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać drogą elektroniczną wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: kontakt@perfect-wall.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
5. Sklep jest zobowiązany chronić dane konta Klienta i nie udostępniać ich osobom trzecim.

§ 3. Przedmiot zamówienia

1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie, Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
2. Przedmiotem oferty Sklepu są tapety, w określonym wzorze, kolorze i rozmiarze.
3. Tapety produkowane są na indywidualny wymiar i wzór podany każdorazowo przez klienta i nie podlegają zwrotowi.
4. Tapety ze względu na bardzo dużą ilość wzorów, rozmiarów i kolorów nie są magazynowane, lecz wykonywane po prawidłowym złożeniu zamówienia. Dzięki temu oferta może być tak bogata, a każdy Klient może dobrać odpowiedni wzór zgodnie ze swoimi potrzebami nawet jeśli jest jedyną osobą, której pasuje dany wzór w określonym formacie i kolorze.
5. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu:
zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
nie zawierają kosztów dostawy.
6. Całkowita wartość zamówienia powstaje w wyniku zsumowania wartości zamówionych towarów oraz kosztów wysyłki i będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia.
7. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen.

§ 4. Zamówienia i płatności

1. Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie. Osoby mające mniej niż 18 lat, mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą oraz zgodą rodzica/ opiekuna prawnego.
2. Zamówienia w Sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.perfect-wall.pl lub pocztę elektroniczną.
4. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
6. Klient będzie informowany o aktualnym stanie jego zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.
7. Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski. Istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę po wcześniejszym ustaleniu drogą poczty elektronicznej sposobu oraz kosztu wysyłki.
8. Płatność za zamówione towary może nastąpić następująco:
przelewem z góry na konto bankowe
ING Bank Śląski : nr konta 98 1050 1575 1000 0092 7601 8547
poprzez szybki przelew Przelewy24,
gotówką w sklepie stacjonarnym przy ul. Karmelkowej 29, 52-437 Wrocław.
9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po akceptacji wizualizacji tapety wykonanej na wymiar w ciągu 2 dni od opłacenia zamówienia. Zamówienie opłacone liczymy od dnia zaksięgowania się środków na koncie
98 1050 1575 1000 0092 7601 8547 lub otrzymania gotówki w sklepie stacjonarnym
10. Przyjęcie płatności po godzinie 17-tej oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia na początku następnego dnia roboczego.
11. Poprawki i uwagi do wysłanej wizualizacji będą uwzględniane i nanoszone o ile jest to możliwe i przesyłane ponownie do akceptacji w ciągu dwóch dni roboczych.
12. Akceptacja wizualizacji oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
13. Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia – materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu po zaakceptowaniu projektu tapety nie będą uwzględniane.
14. Do momentu zaakceptowania wizualizacji, można dokonywać zmian w zamówieniu – darmowe 3 pakiety poprawek i zmian – pod względem rozmiaru, wybranego wzoru, materiału, sposobu pasowania brytów.
15. Do momentu zaakceptowania karty wizualizacji, można zrezygnować ze złożonego i opłaconego zamówienia. Należy w tym celu odstąpić od umowy drogą mailową na adres kontakt@perfect.wall.pl poprzez podanie danych zamówienia oraz danych do zwrotu – adres i nr rachunku bankowego.
16. Środki zwracamy na konto w terminie 7 dni roboczych od momentu podania danych do zwrotu, a w przypadku zakupów na fvat – od momentu podpisania korekty faktury.
17. W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych oraz w sytuacji, gdy zamówienie budzi wątpliwości Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
18. Brak odnotowania wpłaty za złożone zamówienie skutkuje jego anulowaniem po 7 dniach od daty złożenia zamówienia.
19. Przy zamówieniach składanych w okresach promocyjnych obowiązuje regulamin promocji. Brak odnotowania wpłaty za złożone zamówienie o czasie trwania promocji skutkuje jego anulowaniem po 2 dniach od daty złożenia zamówienia.
20. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon.
21. W związku ze zmianą przepisów od 1.01.2020r, należy podać nr NIP podczas zakupu aby mogła być wystawiona faktura vat do transakcji – w przeciwnym razie nie będzie możliwości wystawienia faktury do zakupu.

§ 5. Warunki dostawy

1. Wysyłka tapet na wymiar następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia  – opłacenia i akceptacji graficznej zamówienia.
2. Czas oczekiwania na wizualizację wynosi od 2-7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia, a dla zamówień bardzo nietypowych czy dodatkowo płatnych za przeróbki graficzne – jest określany indywidualnie drogą mailową podczas zamówienia.
3. Istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji do 7 dni roboczych za dopłatą 15% wartości zamówienia oraz do 3 dni roboczych za dopłatą 30% wartości zamówienia.
4. W przypadku większych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu Klienta drogą e-mail lub telefonicznie).
5. Dostawy na terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD.
6. Zamówione w Sklepie towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
7. Klient otrzymuje przesyłkę po czasie, na który składa się czas realizacji zamówienia przez sklep www.perfect-wall.pl oraz czas określony przez Firmę Kurierską – zazwyczaj przesyłka na drugi dzień roboczy.
8. Sklep nie odpowiada za ewentualne opóźnienia terminu otrzymania przesyłki wynikłe z niedotrzymania terminów przez Firmę Kurierską lub podania przez Klienta nieprawidłowych danych dla doręczenia.
9. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia pod adresem ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław, po wcześniejszym zaznaczeniu w formularzu zamówienia opcji „odbiór osobisty”, opłaceniu zamówienia oraz po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
10. W przypadku zamówienia klejów bez zamówienia tapety czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych.

§ 6. Gwarancja i reklamacje

1. Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja – 2 lata od daty zakupu.
2. Gwarancja obejmuje samoczynne odklejanie się tapety, od prawidłowo przygotowanego podłoża dla tapet samoprzylepnych laminowanych – rolowanie na krawędziach. (dla winylu samoprzylepnego laminowanego kurczliwość na poziomie do 3 mm jest elementem naturalnym i nie podlega gwarancji o ile nie powoduje oderwania większych elementów tapety od ściany.
3. Gwarancja obejmuje również samoczynną utratę koloru wyższą niż 5% w stosunku do koloru w dniu montażu.
4. Gwarancja na produkt nie obejmuje montażu oraz uszkodzeń powstałych podczas montażu – rozdarcia, przetarcia, zarysowania, rozciągnięcia materiału i nieprawidłowe pasowanie brytów.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tapet w postaci rys, dziur w tapecie i ścianie.
6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku szorowania i używania detergentów dla materiału flizelina gładka i winyle na flizelinie – jedyny materiał odporny na szorowanie to winyl samoprzylepny laminowany.
7. Rękojmia udzielona jest na produkt przed wykonaniem montażu na ścianie – wszystkie wady wykryte podczas sprawdzenia tapety podlegają reklamacji oraz naprawie na zasadzie wymiany tapety na nową, a w przypadku braku możliwości wykonania nowej – takiej samej tapety, wykonanie innej lub zwrot kosztów zakupu.
8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku, gdy w chwili odbioru przesyłki zostanie w obecności dostawcy sporządzony protokół reklamacyjny. Po spełnieniu tego warunku nastąpi zwrot przesyłki do siedziby firmy Perfect Wall s.c., po czym w ciągu 14 dni Klient otrzymuje przesyłkę z zamówionym towarem, ewentualnie gdy nie ma takiej możliwości – zwrot gotówki przelewem bankowym.
9. Reklamacje należy składać na adres mailowy kontakt@perfect-wall.pl
10. W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy w terminie 7 dni roboczych od uznania reklamacji.
11. Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane paczką wraz z dokumentem sprzedaży (fakturą) oraz adnotacja dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
12. Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
13. Akceptacja wizualizacji oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
14. Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia – materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu po zaakceptowaniu karty produktowej nie będą uwzględniane.
15. Każda tapeta przed aplikacją na ścianie powinna być sprawdzona na powierzchni płaskiej – pasowanie koloru, łączeń i wzoru. Reklamacje złożone po naklejeniu na ścianę, z pominięciem elementu sprawdzenia tapety na powierzchni płaskiej nie będą uwzględniane. W przypadku niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianę – poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na kontakt@perfect-wall.pl
16. Reklamacje składane ze względu na różnice koloru bez wcześniejszego zamówienia próbek, nie będą uwzględniane.
17. Nie produkujemy tapet metalizowanych. Kolor złota, srebrna i miedzi jest kolorem wydrukowanym czyli imitującym kolor złota, srebra i miedzi.
18. Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Perfect Wall s.c. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.
19. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Nie jest to podstawą reklamacji.
20. Klient ma prawo zamówić próbkę, aby sprawdzić fakturę materiału, kolor oraz jakość grafiki.  Próbka o wymiarach ok. 50×30 cm, pokazuje ogólny wygląd (ułożenie i proporcje) wzoru w pomniejszeniu dla rozmiaru 3x5m ściany. Istnieje możliwość zamówienia próbki w 1:1 dla docelowego rozmiaru ściany, na wyraźne zamówienie klienta. Próbka jest jedynie fragmentem docelowej tapety, która jest muralem (nie wzorem powtarzalnym). Nie ma możliwości, aby próbka zawierała cały wzór, na całą ścianę w skali 1:1. Podstawą reklamacji może być jedynie różnica pomiędzy fizyczną próbką, a zamówionym produktem, w tym konkretnym fragmencie tapety, kiedy produkcja próbki nie nastąpiła później niż 14 dni kalendarzowych od daty produkcji tapety.
21. Reklamacje składane ze względu na różnice koloru bez wcześniejszego zamówienia próbek, nie będą uwzględniane.
22. Akceptacja próbki jest równoznaczna z akceptacją proporcji wzoru, jakości produktu, struktury materiału, jakości wydruku, ostrości rozmycia, tonacji kolorystycznej, oraz kolorystyki dla pojedynczych barw, które wystąpiły na próbce. Jeżeli klient na podstawie przesłanej próbki nie jest w stanie ocenić, czy spełnia ona jego oczekiwania względem efektu końcowego, powinien poprosić o wykonanie próbki innego wskazanego przez niego fragmentu tapety lub zrezygnować z zamówienia.
23. Jeżeli z winy zamawiającego nastąpiło uszkodzenie fragmentu lub części tapety istnieje możliwość domówienia dodruku, reklamacje różnic kolorystycznych w przypadku dodruku do wyprodukowanej już tapety nie będą uwzględniane

§ 7. Zwrot towaru

1. Zamówiony przez Klienta produkt w sklepie perfect-wall.pl jest wyprodukowany na podstawie indywidualnego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z 24.06.2014 r. r pozycja 827) Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 27 ww. ustawy ( czyli zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny).
1a. Wszystkie tapety i fototapety są produktami wykonywanymi każdorazowo na zindywidualizowane zamówienie klienta i nie podlegają zwrotowi.
2. Zwrotowi podlegają jedynie tapety z działu outlet – dostępne od ręki.
3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony
4. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z adnotacją „zwrot” oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres sklepu: Perfect Wall s.c., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław.
5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty ceny towaru oraz kosztów przesyłki Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep zwraca jedynie zwrot kosztów najtańszej dostępnej dostawy. Pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Zwrot przesłany na koszt odbiorcy nie będzie przyjmowany.
6. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.

§ 8. Odpowiedzialność firmy

1. Spółka Perfect Wall, która prowadzi sklep www.perfect-wall.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Klienta.
2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowej aplikacji grafiki lub aplikacji na niewłaściwym podłożu – niezgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie Internetowej www.perfect-wall.pl. oraz dołączoną do każdej paczki z zamówieniem,

§ 9. Polityka prywatności

1. Sklep przetwarza dane osobowe umieszczone w bazie danych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień. Dane te chronione są przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione.
2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Spółkę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie.
3. Dane osobowe przetwarzane są przez PerfectWall K.Jarosz, J.Miętkiewicz, A.Jarosz, A.Miętkiewicz spółka cywilna, z siedzibą: we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 29, 52-437, REGON 385538860, NIP 8943151432.
4. Spółka przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody również w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną.
5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”) (j.w.) lub poprzez wysłanie drogą elektroniczną wiadomości z prośbą o ich poprawienie lub usunięcie na adres: kontakt@perfect-wall.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

§ 10. Licencje

1. Wszystkie produkty zamówione, sprzedane za pośrednictwem sklepu oraz znajdujące się w sklepie chronione są prawem autorskim.
2. Kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie i sprzedaż produktów celem uzyskania korzyści finansowych może skutkować sankcjami cywilnymi.
3. W sprawach nieuregulowanych i spornych niniejszego paragrafu zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. „O prawie autorskim i prawach pokrewnych”.
§ 11. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
2. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Spółką rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Spółki.
3. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Spółkę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

Zapisz się do newslettera

Zdobądź 5% rabatu na pierwsze zamówienie!